VI Otwarte Szachowe Mistrzostwa PSP nr 20 w Opolu.

Już szósty rok z rzędu Szkoła nr 20 w Opolu zorganizowała Otwarte Mistrzostwa Szachowe. W tym roku do walki o piękne puchary stanęło prawie 70 młodych szachistów. Jak co roku, była też obecna bardzo liczna reprezentacja naszego klubu. Nasi zawodnicy tradycyjnie już dominowali we wszystkich grupach wiekowych.
Pełne wyniki można podejrzeć na stronie Opolskiego Związku Szachowego. Tutaj chciałbym tylko wspomnieć o świetnych wynikach naszych klubowych rodzeństw. Tradycyjnie już w "dwudziestce" świetnie wypadają bracia Wernerowie: Oskar i Olaf. W tym roku nie było wyjątku, Olaf wygrał najstarszą grupę, a Osiek zajął bardzo dobre czwarte miejsce w mocnej grupie dla klas III i IV. Nie gorzej zaprezentował się duet Karoliny i Emilki Karleszko. Obie zostały najlepszymi dziewczynkami w swoich grupach. Emilka w przedszkolakach, a Karolina w klasach III i IV. Na turnieju zadebiutowała 4 letnia Kamilka Kopica, siostra naszej klubowej Pauliny. Kamila w swoim debiucie zdobyła aż dwa punkty! Wielkie gratulacje! Poniżej krótki fotoreportaż z turnieju:)











"Przegrasz! Nie, Ty przegrasz. Ja? Nie ma mowy!"










Koledzy z ławki pod blokiem:)










"Gościu wiesz kim ja jestem!? Nie, hehe. A to dziwne, heheh"










"No tak, jak zagra mi e4 to załatwię go w 7 ruchach, a jak d4 to może nawet szybciej"










"mmm po turnieju spróbujemy"











Mężczyźni w czerni











"Postraszyć go Pauliną, czy nie?"











Gang Olafa, czyli: "fajni jesteście, ale w mojej szkole zwyciężam tylko ja"














Najlepsza dziewczyna i najlepsza dziewczyna, czyli siostry Karleszko.














Dominator!